Selvstændig og serviceminded sekretær søges til ansættelse ved Lægehuset Langsø i Silkeborg
Vi søger en lægesekretær på 30-37 timer ugentlig til ansættelse snarest muligt, idet vores nuværende sekretær har søgt nye udfordringer.
Kan du se dig selv i front og oplever du arbejdsglæde ved at yde en god service for patienterne, så er jobbet hos os det helt rette for dig.
Vi er en velfungerende lægepraksis, der ejes af 3 læger i fællesskab beliggende centralt i Silkeborg, med ca. 5200 patienter tilknyttet, en god blanding af børnefamilier og ældre borgere. Vi prioriterer imødekommenhed, sammenhold og et godt arbejdsmiljø bla. via fælles formiddags-& frokostpauser og vores ugentlige personalemøder. Derudover faste sociale arrangementer.
Du vil være den primære person i vores sekretariat i samarbejde med vores øvrige personale i form af sygeplejerske, SOSU-assistent & medicinstuderende. Dine primære arbejdsområder vil være telefonvisitation kl. 8-10.45, modtagelse af henvendelser ved skranken, medicinfornyelse og blandede administrative opgaver som f.eks. overblik over vores elektroniske postkasser, vedligeholdelse af hjemmesiden og praksisskærm, datatræk, opdatering af patientlister, oprette nye medarbejdere i vores klinikprogram Clinea, varebestilling mm.
Det er en fordel, at du kan trives i et arbejdsmiljø med mange henvendelser dagligt, idet der periodevist kan være travlt. Travlhed løser vi i fællesskab.
Vi lægger vægt på det gode patientforløb, og du vil indgå i et tværfagligt arbejdsfællesskab i klinikken.
Hvad forventer vi af dig:
Du skal være uddannet som sundhedsfaglig lægesekretær/sundhedsadministrativ koordinator, social- og sundhedsassistent, anden relevant sundhedsuddannelse eller har erfaring fra lignende arbejde og gerne fra almen praksis.
Du finder det attraktivt at være i kontakt med mange forskellige typer af patienter i løbet af en dag og elsker at have mange vekslende opgaver i en alsidig hverdag. Du er god til at være serviceminded samtidig med, at det falder dig naturligt at arbejde struktureret, systematisk og få opgaverne fra hånden.
Du er god til at bevare overblikket trods mange patientkontakter, afbrydelser, akutte opgaver og travlhed. Du har erfaring og naturligt flair for at bruge IT. Du ser lyst på tingene, har let til smil og et godt humør.
Vi tilbyder:
Du vil modtage en god introduktion, oplæring og løbende opfølgning ift. klinikkens opgaver og funktioner, for at sikre, at du falder godt til, også socialt. Du vil løbende få efteruddannelse via kurser og du tildeles 4 kursusdage årligt. Dine arbejdstider vil ligge i tidsrummet kl. 8-16 på hverdage.
Lønnen er i henhold til HK & PLAs overenskomst.
Stillingen ønskes besat hurtigst muligt og senest 1.9.24. Vi forventer at afholde de første ansættelsessamtaler i uge 25.
Ansøgning inkl. CV sendes til praktiserende læge Malene Uggerhøj på maleneug@dadlnet.dk
Har du yderligere spørgsmål, er du naturligvis velkommen til at ringe til klinikken på tlf. nr. 86820433.